°C

THE BLACK KEYS ‎– Let’s Rock

Dziewiąty studyjny album The Black Keys, „Let’s Rock,” jest powrotem do bezpośredniego rocka tworzonego przez wokalistę/gitarzystę Dana Auerbacha i perkusistę Patricka Carneya we wczesnych latach zespołu. Auerbach mówi, „Kiedy jesteśmy razem – jesteśmy The Black Keys, zespołem, w którym znajduje się prawdziwa magia, i zawsze tam była, odkąd mieliśmy 16 lat”.

„Let’s Rock” został napisany i wyprodukowany przez Auerbacha i Carneya w studio Easy Eye Sound w Nashville i zawiera chórki w wykonaniu Leisy Hans i Ashley Wilcoxson.

Czy to przypadek, że powrót duetu The Black Keys zbiegł się z reaktywacją The Raconteurs przez Jacka White’a? Na początku dekady między tymi artystami trwała walka o dominację na scenie garażowego rocka. Jednak dziś takimi nurtami muzycznymi mało kto się interesuje, dlatego gitarzysta Dan Auerbach i perkusista Patrick Carney prowokacyjnie zatytułowali album „Let’s Rock”. The Black Keys łączą brudne, bluesowe brzmienie i chwytliwe, rockowe riffy z przystępnymi wpływami gitarowego grania z lat 70. 

The Black Keys, którzy powstali w Akron, Ohio w 2001 roku, wydali 8 albumów studyjnych: debiut „The Big Come Up” (2002), „Thickfreakness” (2003) i „Rubber Factory” (2004), a także ich wydawnictwa w Nonesuch Records: „Magic Potion” (2006), „Attack & Release” (2008), „Brothers” (2010), „El Camino” (2011) i „Turn Blue” (2014). Zespół zdobył sześć nagród Grammy i headlinował takie festiwale jak Coachella, Lollapalooza i Governors Ball.

Od czasu wydania ich ostatniego wspólnego albumu, zarówno Auerbach jak i Carney byli kreatywną siłą napędzającą wielu różnorodnych artystów.

Lista piosenek:

1. Shine A Little Light
2. Eagle Birds
3. Lo/Hi
4. Walk Across The Water
5. Tell Me Lies
6. Every Little Thing
7. Get Yourself Together
8. Sit Around And Miss You
9. Go
10. Breaking Down
11. Under The Gun
12. Fire Walk With Me

Przypominamy, że użytkowników serwisu obowiązują zasady współżycia społecznego oraz tzw. NETykiety a także przepisy polskiego prawa. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy. Rozgłośnia może także, na wniosek uprawnionych organów, przekazać dane identyfikacyjne użytkowników, tj. zarejestrowane adresy e-mail, adresy IP.

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające jakiekolwiek linki nie są publikowane.