°C

Zdalne nauczanie – pierwsze wnioski z zielonogórskich szkół

E-learning, online learning concept - pencil on a white laptop
 

Wypracowanie nowego rytmu pracy uczniów, zmiana liderów w klasach, ale też brak bezpośredniego kontaktu i zmęczenie nauczycieli - to niektóre wyniki zwiadu socjologicznego przeprowadzonego  w zielonogórskich szkołach. Badanie odbyło się w czerwcu, po powrocie uczniów z nauki zdalnej. W ankiecie 450 wychowawców wskazało zmiany, jakie zaobserwowali u uczniów i u siebie.

Mówi Jarosław Skorulski, naczelnik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych w magistracie:

Zdalne nauczanie wymusiło nowy sposób pracy uczniów i nauczycieli, ale też zatarło różnice w statusie materialnym uczniów – wskazali nauczyciele.

Wyniki zwiadu socjologicznego posłużą do opracowania ankiety, której zadaniem będzie szczegółowe przebadanie wszystkich uczniów w mieście:

Ankiety trafią do szkół podstawowych i średnich.

 

 


- KAMPANIA SPOŁECZNA -


Komentuj odpowiedzialnie! Odnoś się do treści informacji, nie obrażaj rozmówców, nie używaj słów niecenzuralnych. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy naruszających te zasady. Administratorem Twoich komentarzy jest Facebook, który może stosować do nich także "Zasady społeczności Facebooka".

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające linki nie są publikowane.



Skomentuj na Facebooku



Polub naszą stronę na Facebooku