°C

eBOI sprawdza się w pandemii

fot. UM Sulęcin
 

Czas pandemii pokazał, że wdrożyliśmy się do wykonywania wielu działań droga elektroniczną. Dotyczy to m.in. załatwiania spraw w urzędach. W urzędzie miejskim w Sulęcinie od 2018 roku działa elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta (eBOI). Jednak dopiero teraz okazało się, jak bardzo może być przydatne.

– Możemy tak skorzystać z wielu e-usług bez wychodzenia z domu. Można wnieść niektóre opłaty, złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, czy sprawdzić poziom realizacji prowadzonej w urzędzie sprawy – tłumaczy Iwona Walczak, zastępca burmistrza Sulęcina.

– Wprowadzając to narzędzie nie spodziewaliśmy się, że to rozwiązanie okaże się skrojone na miarę w czasach panującej pandemii – dodaje Iwona Walczak.


REKLAMA


Komentuj odpowiedzialnie! Odnoś się do treści informacji, nie obrażaj rozmówców, nie używaj słów niecenzuralnych. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy naruszających te zasady. Administratorem Twoich komentarzy jest Facebook, który może stosować do nich także "Zasady społeczności Facebooka".

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające linki nie są publikowane.



Skomentuj na Facebooku



Polub naszą stronę na Facebooku