°C

Dostawy roślin na telefon? Nowe rozwiązania także w Centrach Ogrodniczych

Fot. Centrum Ogrodnicze Zielony Zakątek, Facebook
 

Kolejne firmy z regionu punkt ciężkości w swojej działalności i kontaktu z klientami przesuwają do internetu. Usprawniają też kontakt telefoniczny i uruchamiają dostawy do domu. Dotyczy to również centrów i sklepów ogrodniczych, których produkty, jeśli się nie sprzedadzą w określonym czasie, zostaną spisane na straty.

Adam Mordel, właściciel Gospodarstwa Ogrodniczego w podzielonogórskiej Świdnicy mówi, będą wprowadzane kolejne udogodnienia, na szczęście kontakt z klientami przez media społecznościowe jest już od wielu lat:

Zamówienia bezpośrednio do klientów dostarcza już Centrum Ogrodnicze Zielony Zakątek spod Nowej Soli. Jak mówi Sabina Krajewska klienci składają zamówienia mailowo, telefonicznie i przez media społecznościowe:

Więcej w niedzielę o poranku w programie Ogrodowy Zawrót Głowy.

Komentuj odpowiedzialnie! Odnoś się do treści informacji, nie obrażaj rozmówców, nie używaj słów niecenzuralnych. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy naruszających te zasady. Administratorem Twoich komentarzy jest Facebook, który może stosować do nich także "Zasady społeczności Facebooka".

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające linki nie są publikowane.



Skomentuj przez Facebooka

Polub naszą stronę na Facebooku