°C

Światowy Dzień Konsumenta

Fot. Marek Turowski.


Z okazji Światowego Dnia Konsumenta, dziś w nowosolskim starostwie, odbyło się spotkanie pod hasłem “Wiem co podpisuję”. Jego organizatorzy zwrócili przede wszystkim uwagę na nieuczciwe praktyki rynkowe stosowane przez sprzedawców oraz utrudnienia, z którymi spotykają się klienci, którzy chcą skorzystać z prawa odstąpienia od umowy.

Uczestnicy spotkania dowiedzieli się także jak się przed tym bronić i gdzie szukać pomocy. – Najwięcej problemów jest z umowami zawartymi poza lokalem – powiedziała Katarzyna Kwiatkowska Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta w Nowej Soli.

Lubuszanie w różny sposób podchodzą do podpisywanych umów.

Każdy konsument ma prawo szukać pomocy prawnej u Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta.

Przypominamy, że użytkowników serwisu obowiązują zasady współżycia społecznego oraz tzw. NETykiety a także przepisy polskiego prawa. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy. Rozgłośnia może także, na wniosek uprawnionych organów, przekazać dane identyfikacyjne użytkowników, tj. zarejestrowane adresy e-mail, adresy IP.

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające jakiekolwiek linki nie są publikowane.