°C

Samodzielność dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Życie po przeszczepie nerki.

foto:pixabay

Czy i jak dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi funkcjonują pięć dni poza domem ucząc się w szkole i mieszkając w internacie. Jaki ma to wpływ na ich rozwój i zdobywanie różnych umiejętności.
Czym zajmuje się antropolog kultury.
Jak żyją ludzie po przeszczepie nerek.

 

 

 

 

Przypominamy, że użytkowników serwisu obowiązują zasady współżycia społecznego oraz tzw. NETykiety a także przepisy polskiego prawa. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy. Rozgłośnia może także, na wniosek uprawnionych organów, przekazać dane identyfikacyjne użytkowników, tj. zarejestrowane adresy e-mail, adresy IP.

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające jakiekolwiek linki nie są publikowane.